U bevindt zich hier: Starters /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!
 

Specifieke dienstverlening voor startende ondernemers

Als startende ondernemer heeft u behoefte aan specifieke ondersteuning. Om u tijdens deze zeer belangrijke fase zo goed mogelijk bij te staan hebben wij, op basis van onze ruime ervaring met startende ondernemers, een aantal diensten ontwikkeld waaraan de meeste starters behoefte hebben.

 

Het betreft de volgende diensten:

 
 

Administratie uitbesteden of niet?

Na inschrijving bij de Kamer van Koophandel dient zich direct de eerste ondernemersvraag aan: ga ik mijn boekhouding zelf doen of besteed ik die uit?
Deze keuze hangt van een aantal aspecten af, tw.:

  • Heb ik voldoende verstand van boekhouden?

  • Heb ik voldoende tijd voor mijn boekhouding?

  • Heb ik wel zin om mijn vrije weekend en/of door-de-weekse avond ook nog bezig te zijn met mijn boekhouding?

  • Bespaar ik wel echt op administratie-/accountantskosten door het zelf te doen?


Aangezien wij de meeste administratieve processen voor een groot deel hebben geautomatiseerd, zijn de kosten van een aan ons uitbestede administratie de laatste jaren dermate sterk gedaald, dat zelf verwerken van een beperkte administratie vaak niet meer loont. Daar komt bij dat een door ons ingevoerde administratie meestal beter aansluit op het rapportageproces dan een zelf ingevoerde administratie. Dit resulteert dan weer in een besparing op de rapportagekosten. Bovendien is het uurtarief van een Reportingmedewerker (degene die de jaarrekening samenstelt) een stuk hoger dan het uurtarief van een Accountingmedewerker (degene die de boekhouding invoert), hierdoor loont zelf invoeren zelfs nóg minder.

 

10 Redenen

om direct een afspraak te maken

  1. Zeer ruime ervaring met startersspecifieke zaken
  2. Gratis advies tijdens 1e gesprek
  3. Gratis Persoonlijk Digitaal Cliëntendossier
  4. Klantgerichtheids Award
  5. Persoonlijk contact
  6. Gemak: geen omkijken naar uw administratie en termijnen
  7. Belastingbespaartips
  8. Cliëntspecifieke nieuwsvoorziening
  9. Zeer goede prijs-/kwaliteitverhouding
  10. Snelle opvolging advies- en andere aanvragen
Afspraak maken

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

Tip van de maand


"Als uw debiteuren niets van u horen bij overschrijding van de betalingstermijn, gaan zij ervan uit dat u niet op betaling zit te wachten. U belandt dan onderop de stap ..."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps