U bevindt zich hier: IB-ondernemers / Diensten /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten IB-ondernemers

Account Services (boekhouding/BTW-aangifte)

Wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen. De meeste ondernemers verzorgen zelf de debiteuren- en crediteurenadministratie en laten ons de fakturen, bankafschriften en kasmutaties invoeren. Op basis van de ingevoerde administratie wordt door ons, indien van toepassing, de BTW-aangifte opgesteld.

Indien u zelf de administratie voert, kunnen wij voor u de BTW-aangifte doen. Ook kunnen wij een periodieke controle van uw Financiële Administratie uitvoeren en indien nodig uw afdeling Financiële Administratie coachen.

Reporting Services (rapportages, zoals jaarrekening)

  • Samenstellen van de jaarrekening, niet alleen op conventionele wijze (papieren rapport), maar tevens in digitale vorm (rapport in PDF-formaat)
  • Samenstellen van interim rapportages
  • Samenstellen fiscale rapportages ten behoeve van de Belastingdienst, zoals aangiften Inkomstenbelasting
  • Samenstellen van prognoses, begrotingen en budgetten
  • Bewaking van budgetten en rapportage van realisatie versus begroting

Payroll Services (salarisadministratie)

  • Verwerken van uw salarisadministratie: vervaardigen van de salarisstroken
  • Verwerken van door u aangeleverde mutaties
  • Genereren/indienen loonaangiften aan de Belastingdienst, alsmede alle voorkomende hieraan gerelateerde werkzaamheden

U krijgt de mogelijkheid alle uit te wisselen informatie, van het aanleveren van de mutaties tot en met de uitlevering van de salarisstroken, aangiften en overzichten op elektronische wijze te laten verlopen.

Consulting Services (adviesdiensten)

  • Consultancy op fiscaal gebied
  • Consultancy op administratief-organisatorisch gebied
  • Consultancy op bedrijfseconomisch gebied
  • Begeleiding bij subsidie-aanvragen of bij integrale outsourcing verzorging van het gehele subsidie-aanvraagtraject en termijnbewaking, alsmede onderzoek naar subsidiemogelijkheden
  • Uitwerken van automatiseringsvraagstukken, zoals de implementatie van een nieuw financieel pakket, alsmede automatisering van veelvuldig voorkomende routinewerkzaamheden op financieel-administratief gebied, digitaal faktureren, digitale dossiervorming

Detachering

Indien u de administratie graag bij u op lokatie wilt laten invoeren onder uw toezicht of een deel van de administratie wenst uit te besteden, kan één van onze medewerkers periodiek daarvoor bij u langskomen.

Tevens kunnen wij in tijden van tijdelijke onderbezetting uw afdeling Financiële en/of Salaris- en Personeelsadministratie op lokatie ondersteunen.

Hulp bij VAR-aanvraag

Zonder VAR kunnen veel Zzp-ers niet werken voor hun opdrachtgevers. Het is dus zeer belangrijk dat de aanvraag hiervan tijdig en juist wordt ingediend. Wij weten met welke achterliggende gedachte bepaalde vragen op het formulier worden gesteld en kunnen u derhalve adequaat adviseren bij het invullen van de aanvraag.

Inbreng eenmanszaak/VOF/CV in BV

Stel het gaat uw onderneming voor de wind en u vreest veel belasting te moeten betalen. Of de ondernemersrisico's worden veel groter dan ten tijde van de oprichting. Het kan dan verstandig zijn uw onderneming om te zetten in een BV. Alvorens eea. in gang te zetten is het verstandig de fiscale en financiële gevolgen hiervan op een rijtje te zetten. Wij kunnen voor u eea. berekenen, zodat u een gedegen keuze in deze kunt maken.

Aanvraag codenummer bij invoer

Als u de verleggingsregeling wilt toepassen in andere gevallen dan bij verplichte verlegging, dan hebt u toestemming van de Belastingdienst nodig. Wij kunnen voor u een verzoek bij de Belastingdienst indienen om toestemming inzake toepassing van de verleggingsregeling, u hoeft de BTW dan niet meer aan de grens te voldoen.

Terugvragen BTW andere EU-lidstaten

Indien u veel BTW in andere EU-lidstaten betaalt, kunnen wij deze voor u terugvragen.

Opstellen prognose/begrotingen

Het is verstandig voorafgaand aan een nieuw boekjaar een begroting cq. prognose op te stellen. U stelt uzelf hiermee doelen voor het komende jaar en maakt het hiermee mogelijk de realisatie in de loop van het jaar te toetsen aan de begroting. Door dit regelmatig te doen, kunt u tijdig problemen vaststellen en uw bedrijfsvoering hierop aanpassen. Wij kunnen u helpen de begroting/prognose op te stellen.

Middelingsverzoeken

Als ondernemer heeft u veelal (sterk) wisselende jaarinkomens. Het is mogelijk om de Belastingdienst in dergelijke gevallen te verzoeken de verschuldigde Inkomstenbelasting over een tijdvak van 3 jaren te herrekenen obv. 3 gelijke jaarinkomens (gemiddeld). Dit kan leiden tot enorme belastingteruggaven. Wij kunnen voor u berekenen of u ook recht op teruggave en zo ja, een dergelijk verzoek indienen.

Overige diensten

Naast bovenstaande diensten kunnen wij u dankzij de relaties binnen ons netwerk ook van dienst zijn bij advies rondom uw pensioen en verzekeringen, alsmede accountantsverklaringen, hiertoe kunnen wij u doorverwijzen naar een betrouwbare accountant, pensoen-, hypotheek- en/of verzekeringsadviseur.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

Tip van de maand


"Inventariseer uw voorraad en draai de voorraadlijst, debiteuren-, crediteurenlijsten uit en archiveer deze in het balansdossier."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps