U bevindt zich hier: MKB-BV / Diensten /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten MKB-BV

Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)

  • Administratieve bijstand op interimbasis: in tijden van tijdelijke onderbezetting kunnen wij uw afdeling Financiële en/of Salaris- en Personeelsadministratie ondersteunen
  • Administratieve bijstand op permanente basis: wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen, u bespaart zo op personeelskosten en profiteert van onze efficiënte full-service ondersteuning, wij verwerken de primaire en secundaire boekstukken in ons volledig geautomatiseerde financiële pakket en verzorgen indien nodig de periodieke BTW-aangifte
  • Periodieke controle van uw Financiële Administratie, coaching van uw afdeling Financiële Administratie, eventueel aangevuld met periodieke BTW-aangifte.

Reporting Services (rapportages zoals jaarrekening)

  • Samenstellen van de jaarrekening, niet alleen op conventionele wijze (papieren rapport), maar tevens in digitale vorm (rapport in PDF-formaat)
  • Samenstellen van interim rapportages
  • Samenstellen fiscale rapportages ten behoeve van de Belastingdienst, zoals aangiften Inkomsten- en Vennootschapsbelasting
  • Samenstellen publikatierapportages ter deponering bij de Kamer van Koophandel
  • Samenstellen van prognoses, begrotingen en budgetten
  • Bewaking van budgetten en rapportage van realisatie versus begroting

Payroll Services (salarisadministratie)

  • Verwerken van uw salarisadministratie: vervaardigen van de salarisstroken
  • Verwerken van door u aangeleverde mutaties
  • Genereren/indienen loonaangiften aan de Belastingdienst, alsmede alle voorkomende hieraan gerelateerde werkzaamheden

U krijgt de mogelijkheid alle uit te wisselen informatie, van het aanleveren van de mutaties tot en met de uitlevering van de salarisstroken, aangiften en overzichten op elektronische wijze te laten verlopen.

Consulting Services (adviesdiensten)

  • Consultancy op fiscaal gebied
  • Consultancy op administratief-organisatorisch gebied
  • Consultancy op bedrijfseconomisch gebied
  • Begeleiding bij subsidie-aanvragen of bij integrale outsourcing verzorging van het gehele subsidie-aanvraagtraject en termijnbewaking, alsmede onderzoek naar subsidiemogelijkheden
  • Uitwerken van automatiseringsvraagstukken, zoals de implementatie van een nieuw financieel pakket, alsmede automatisering van veelvuldig voorkomende routinewerkzaamheden op financieel-administratief gebied, digitaal faktureren, digitale dossiervorming

Detachering

Indien u de (een deel van de) administratie graag bij u op lokatie wilt laten invoeren onder toezicht van uw eigen Hoofd Administratie, kunnen wij u een administratief medewerker ter beschikking stellen.

Gebruikelijkloonkwesties

Op verzoek kunnen wij in overleg treden met de fiscus omtrent de hoogte van uw gebruikelijk loon. Indien de wettelijke norm voor u te hoog uitpakt, kunnen wij deze iom. de fiscus op een lager niveau stellen.

Terugvragen BTW andere EU-lidstaten

Indien u veel BTW in andere EU-lidstaten betaalt, kunnen wij deze voor u terugvragen.

Oprichting besloten vennootschap

Wij kunnen u bijstaan bij het oprichten van een nieuwe vennootschap. Dit houdt oa. in dat wij voor u de formulieren tbv. notaris invullen en de conceptstatuten beoordelen. Daarnaast kunnen wij, dankzij relaties binnen ons netwerk, de eventueel benodigde accountantsverklaringen regelen bij inbreng in natura (bijv. een onderneming).

Aanvragen/verbreken fiscale eenheid Vpb/BTW

Wij kunnen voor u een fiscale eenheid voor de Vpb en/of de BTW aanvragen, of een bestaande fiscale eenheid verbreken.

Aanvraag codenummer bij invoer

Als u de verleggingsregeling wilt toepassen in andere gevallen dan bij verplichte verlegging, dan hebt u toestemming van de Belastingdienst nodig. Wij kunnen voor u een verzoek bij de Belastingdienst indienen om toestemming inzake toepassing van de verleggingsregeling, u hoeft de BTW dan niet meer aan de grens te voldoen.

Opstellen prognoses/begrotingen

Het is verstandig voorafgaand aan een nieuw boekjaar een begroting cq. prognose op te stellen. U stelt uzelf hiermee doelen voor het komende jaar en maakt het hiermee mogelijk de realisatie in de loop van het jaar te toetsen aan de begroting. Door dit regelmatig te doen, kunt u tijdig problemen vaststellen en uw bedrijfsvoering hierop aanpassen. Wij kunnen u helpen de begroting/prognose op te stellen.

Overige diensten

Naast bovenstaande diensten kunnen wij u dankzij de relaties binnen ons netwerk ook van dienst zijn bij advies rondom uw pensioen en verzekeringen, alsmede accountantsverklaringen, hiertoe kunnen wij u doorverwijzen naar een betrouwbare accountant, pensoen-, hypotheek- en/of verzekeringsadviseur.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

Tip van de maand


"Als uw debiteuren niets van u horen bij overschrijding van de betalingstermijn, gaan zij ervan uit dat u niet op betaling zit te wachten. U belandt dan onderop de stap ..."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps