U bevindt zich hier: Testimonials /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Testimonials

Administratie uitbesteed

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis hebben. De administratie wordt nu ieder kwartaal bijgewerkt, zodat na afloop van het boekjaar tijdig de stukken kunnen worden ingediend ten behoeve de jaarlijkse subsidie-aanvraag bij de gemeente. Ook hierbij krijgen wij ondersteuning van de medewerkers van QO, deze zijn nl. al volledig op de hoogte van de benodigde informatie. Daarnaast schept het ook vertrouwen bij de gemeente als we jaarstukken laten opmaken door een accountants- of administratiekantoor."

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

Uitbesteden verstandiger

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mij overduidelijk dat ik mij beter kan bezighouden met mijn core-business."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

Afspraken altijd nagekomen

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

Doortastende betrokken aanpakkers

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren kennen als doortastende betrokken aanpakkers die hun klanten op professionele wijze ondersteunen en adviseren. Men kent de klanten persoonlijk en laat geen mogelijkheid onbenut om het beste voor hen te realiseren. Het Quality-Online team staat wat mij betreft voor accuratesse, kennis, betrokkenheid en kwaliteit. "

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

Zeer tevreden over prijs-/kwaliteitverhouding

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar we in het verleden zaken mee hebben gedaan."

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

Alsnog duizenden euro's voordeel

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hiermee duizenden euro's aan belastingteruggaaf gerealiseerd."

Jolanda Oeij | Smiling Faces

Kundig en hedendaags kantoor dat verwachtingen overtreft

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site van QO en het eerste persoonlijke contact spraken mij zeer aan. Wat nog beter is, zij hebben de verwachtingen overtroffen. De beginsituatie was ongewoon en redelijk complex maar QO wist alles binnen de gewenste tijd op te lossen. Mede door kundig en tijdig advies heb ik op het nippertje de belastingvoordelen van mijn fiscale ouderdagsreserve kunnen redden. Alleen door deze actie heeft het inschakelen van QO zich dubbel en dwars terugverdiend. Mijn ervaringen zijn uiterst positief: proactieve en meedenkende werkwijze, vriendelijk en toegankelijk personeel, snelle communicatie, digitale afhandeling - ga zo maar door. Mijn enige spijt is dat ik niet eerder met QO ben begonnen. Juist daarom kijk ik met meer plezier naar de voortzetting van onze samenwerking.  "

Davor Raić | Simple and Useful

QO verdient zich dubbel en dwars terug

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

Persoonlijk contact prettig

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken de medewerkers bij QO daar altijd tijd voor."

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

Een kantoor waar men meedenkt

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had gewonnen en dat sprak mij erg aan. Wat ik erg prettig vind aan dit administratiekantoor is dat het klein en persoonlijk is. Tevens komt men zijn afspraken na en denkt men mee met je bedrijf. Wij hebben b.v. op hun aanraden de administratie opnieuw ingericht. Conclusie: erg leuk prettig administratiekantoor waar ze nog tijd voor je hebben en persoonlijk met je omgaan. Niet één van die grote logge bedrijven."

Dennis Fransen | Correcthosting

Online aanleveren administratie

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrekeningen of aangifte Inkomstenbelasting. Ik wilde wel mijn administratie geheel digitaal regelen, dus ben ik op zoek gegaan naar een administratiekantoor dat dit allemaal voor mij kon. QO bood aan mijn hele administratie digitaal aan te laten leveren, want zij wilden hiermee juist gaan starten. Een digitale administratie scheelt mij tijd en moeite. Geen gedoe met dozen met bonnen, maar gewoon inscannen en mailen of uploaden. Naast de digitale boekhouding heb ik bij QO een aanspreekpunt voor advies en wordt door hetzelfde kantoor ook de jaarrekening en aangifte Inkomstenbelasting verzorgd. Heel prettig, alles onder één dak.  "

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

Top 3 'Meest Klantgerichte Advieskantoren'


AccountancyNieuws Award

Tip van de maand


"Ontvangt u stukken tbv. uw aangifte? Lever deze dan alvast in bij uw accountant. U hoeft hier later dan niet meer naar te zoeken."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps