U bevindt zich hier: Starters / Acties en services /
Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Acties / Services Starters

Acties voor starters

Om starters in hun eerste jaar financieel niet te zwaar te belasten bieden wij starters onze Startersactie aan. De actievoorwaarden worden met regelmaat aangepast, dus wacht niet te lang met u aan te melden voor dit zéér voordelige aanbod.

Check regelmatig onze website aangezien geregeld nieuwe acties worden aangeboden.

Startersactie

Inhoud en doel van de actie

Quality Online Business Solutions biedt elke starter, die zich aanmeldt via onze website, tijdelijk een korting van 15% op de prijs van alle vaste periodieke werkzaamheden opgenomen onder Account Services (boekhouding en BTW-aangifte) en Reporting Services (jaarrekening en winstaangifte) mbt. het eerste boekjaar waarvoor Quality Online Business Solutions haar diensten zal verrichten. Hiermee verwacht Quality Online Business Solutions een groter aantal startende ondernemers te laten kennismaken met een hoog kwaliteitsniveau van administratieve diensten en een alle verwachtingen overtreffende klantgerichtheid.

Tijdens een intensief intakegesprek krijgt de startende ondernemer gratis advies omtrent het inrichten van zijn administratie en fakturatie. Bovendien krijgt de starter gratis belastingbespaartips.

Voorwaarden

Deze actie geldt alleen voor IB-ondernemers, dwz. ZZP-ers, eenmanszaken met personeel en VOFs. De Startersactie geldt alleen voor de werkzaamheden mbt. het eerste jaar in het bestaan van de onderneming.

Om in aanmerking te komen voor onze Startersactie dient u zich aan te melden middels het daartoe bestemde contactformulier op onze website. Alleen op deze wijze komt u in aanmerking voor de actie.

De korting geldt niet voor incidentele werkzaamheden zoals opstartkosten en adviesaanvragen. Deze kosten zullen op regiebasis tegen gedifferentieerde uurtarieven in rekening worden gebracht.

De kosten welke voor de korting in aanmerking komen, zullen tegen een fixed price op maandbasis via automatische afschrijving worden geïncasseerd.

De termijnen gaan in in de maand waarin de opdracht wordt verstrekt en worden verdeeld over de resterende maanden van het boekjaar waarop de werkzaamheden betrekking hebben. Indien dit boekjaar reeds is verstreken zal het jaarbedrag ineens in de maand waarin met de werkzaamheden wordt aangevangen in rekening worden gebracht.

Hoe meld ik mij aan voor deze actie?

Om voor deze actie in aanmerking te komen, dient u zich aan te melden via het contactformulier op onze website en hier bij “Uw verzoek” aan te geven: “Ik wil gebruik maken van de Startersactie”. Na ontvangst van uw aanmelding zullen wij u uitnodigen voor een intakegesprek bij ons op kantoor (Toegangseweg 30 te Boskoop).

Service voor starters

Gratis quickscan

In overleg met u brengen wij de actuele situatie van uw onderneming in kaart en lichten wij deze door. Wij wijzen u hierbij op potentiële valkuilen op fiscaal, bedrijfseconomisch en/of administratief-organisatorisch gebied.

Gratis advies tijdens intakegesprek

Tijdens het intakegesprek nemen wij ruim de tijd voor u. Eventueel urgente vragen op fiscaal, bedrijfseconomisch en/of administratief-organisatorisch gebied kunt u ons direct stellen.

Gratis persoonlijk digitaal clientendossier

Iedere cliënt krijgt van ons gratis toegang tot onze webportal. Hiermee beschikt u over een Persoonlijk Digitaal Cliëntendossier en kunnen wij u voorzien van specifiek voor u van toepassing zijnde nieuwsitems en andere informatie.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

Tip van de maand


"Door gebruik te maken van online boekhouden kan uw accountant u op afstand begeleiden bij het inboeken van uw administratie."
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps