Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)

Account Services (financi�le administratie/BTW-aangifte)

  • Administratieve bijstand op interimbasis: in tijden van tijdelijke onderbezetting kunnen wij uw afdeling Financiële en/of Salaris- en Personeelsadministratie ondersteunen
  • Administratieve bijstand op permanente basis: wij kunnen een deel of indien gewenst uw gehele Financiële Administratie uit handen nemen, u bespaart zo op personeelskosten en profiteert van onze efficiënte full-service ondersteuning, wij verwerken de primaire en secundaire boekstukken in ons volledig geautomatiseerde financiële pakket en verzorgen indien nodig de periodieke BTW-aangifte
  • Periodieke controle van uw Financiële Administratie, coaching van uw afdeling Financiële Administratie, eventueel aangevuld met periodieke BTW-aangifte.

Onze werkwijze: Account Services

Aanleveren administratie / termijnbewaking

Indien u het factuurstelsel toepast (facturen worden afzonderlijk ingevoerd), mailt u tenminste 1x per week uw facturen naar ons scan- en herkensysteem. Deze komen bij ons in een digitale schoenendoos, waar deze door ons worden gesorteerd en verwerkt. Indien u met een zakelijke bankrekening van de Rabobank, ABN AMRO en/of ING werkt kunnen wij uw bankrekening koppelen aan ons boekhoudpakket, waardoor uw bankmutaties dagelijks ter verwerking klaarstaan in ons boekhoudpakket. 1x per maand levert u ons via onze portal de bankafschriften met pinbonnen en andere bijlagen aan. Indien u het kasstelsel toepast (facturen worden niet afzonderlijk ingevoerd, u bent detaillist), hoeft u de facturen niet te mailen, maar achter de bankafschriften als bijlage te scannen.

In de maand voorafgaand aan de maand waarin de BTW-aangifte dient te worden ingediend (natuurlijk alleen indien u BTW-plichtig bent), wordt u door ons benaderd ter herinnering aan de periodieke BTW-aangifte en met de vraag wanneer u in de gelegenheid bent om uw administratie te completeren.

Verwerking administratie / BTW-aangifte

Na aanlevering van uw administratie wordt deze vrijwel direct in ons financiële pakket ingevoerd. Na completering van de administratie van het betreffende aangiftetijdvak, wordt de BTW-aangifte opgesteld. De BTW-aangifte wordt u ter fiattering aangeboden op ons cliëntenportaal. Na fiattering door u wordt de aangifte door ons verzonden aan de Belastingdienst. U dient dan (indien nodig) de BTW af te dragen aan de Belastingdienst, waarbij u gebruik maakt van het kenmerk dat wij u tezamen met de aangifte doen toekomen. Indien u niet tijdig fiatteert zal ons systeem u automatisch helpen herinneren aan de naderende deadline.

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

Tip van de maand


"U kunt bij ons de gescande fakturen en gedownloade bankmutaties aanleveren ipv. de fysieke boekhouding."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps