Direct contact: (010) 437 19 90 of bel mij terug!

Diensten Payroll Services (salarisadministratie)

Payroll Services (salarisadministratie)

  • Verwerken van uw salarisadministratie: vervaardigen van de salarisstroken
  • Verwerken van door u aangeleverde mutaties
  • Genereren/indienen loonaangiften aan de Belastingdienst, alsmede alle voorkomende hieraan gerelateerde werkzaamheden

U krijgt de mogelijkheid alle uit te wisselen informatie, van het aanleveren van de mutaties tot en met de uitlevering van de salarisstroken, aangiften en overzichten op elektronische wijze te laten verlopen.

Onze werkwijze: Payroll Services

Opstarten loonadministratie

Zodra de eerste medewerker in dienst komt, dient u hiertoe een loonadministratie op te starten. Hiertoe kunt u ons middels een standaardformulier uw gegevens en die van uw medewerker(s) aanleveren. Wij melden u bij de Belastingdienst aan als werkgever.

 

Aanleveren mutaties

Aan het begin van het jaar of bij opstarten van de loonadministratie, levert u ons de personeels- en/of loongegevens aan. Vervolgens hoeft u ons alleen nog maar wijzigingen door te geven.

 

Oplevering loonstroken

Maandelijks krijgt u van ons de loonstroken vóór de 15e van de verloningsmaand. Er resteert dan voldoende tijd om eventuele correcties door te voeren alvorens tijdig de loonbetalingen te doen. De loonstroken worden u digitaal aangeboden op ons cliëntenportaal. De loonstroken kunt downloaden en digitaal of in papieren vorm doorsturen doorsturen aan uw personeel.

 

Aangifte loonheffingen

Maandelijks verzorgen wij u op eigen initiatief uw aangifte loonheffingen. U krijgt tijdig van ons door hoeveel u dient af te dragen aan de belastingdienst. De aangifte Loonheffingen krijgt u aangeboden op ons cliëntenportaal.

 

Arbeidsovereenkomsten / arbeidsvoorwaarden

In overleg met u kunnen wij de arbeidsovereenkomsten voor uw personeel opstellen. Tevens kunnen wij u adviseren op gebied van arbeidsvoorwaarden.

 

Verzuimregistratie

Wij kunnen de ziek- en hersteldmeldingen bij de arbodienst voor u verzorgen.

 

Top 3 'Meest Klantgerichte   Advieskantoren'


AccountancyNiewws Award

Testimonials

"Dankzij diverse belastingbesparende tips heb ik de kosten van QO al dubbel en dwars terug verdiend."

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"Ik ben bij QO terecht gekomen na wat slechte ervaringen met grote accountantskantoren. Ik zag dat dit kantoor een award had g..." lees meer

Dennis Fransen | Correcthosting

"    Omdat ik ontevreden was met de diensten van de vorige accountant, ging ik op zoek naar iemand anders. De site..." lees meer

Davor Raić | Simple and Useful

"Adviesbureau Hensen is inmiddels 12,5 jaar klant bij QO.    In die tijd heb ik de medewerkers van QO leren k..." lees meer

Mark J. Hensen | MH WaterZaken

"  Toen ik startte als zzp-er had ik mijn administratie eerst bij Yuki ondergebracht. Yuki doet echter geen jaarrek..." lees meer

Lidia Moret | freelance communicatieadviseur

"Wij zijn zeer tevreden over de prijs/kwaliteitverhouding, iets wat we uit ervaring niet over ieder kantoor kunnen zeggen waar..." lees meer

Patrica Hazelhorst | Vos & Partners Organisatieadvies BV

"Het fijne aan dit kantoor is dat men afspraken altijd nakomt. Dat heb ik in het verleden wel eens anders mee gemaakt."

A. Laurijssen | A. Laurijssen Schilderwerken

"Wij hebben de financiële administratie van onze stichting uitbesteed aangezien we daar zelf de kennis niet voor in huis ..." lees meer

G. Vermeulen | Penningmeester St. Buurtgroep Schenkel

"Volgens QO had onze vorige adviseur ten onrechte een flinke aftrekpost verzuimd op te geven. QO heeft dit alsnog gedaan en hi..." lees meer

Jolanda Oeij | Smiling Faces

"Ik was van plan mijn administratie zelf in te voeren, maar nadat mij was voorgerekend wat ik daarmee zou besparen was voor mi..." lees meer

Michiel Buningh | Buningh Management Consulting

"In deze tijden van e-mail en sms is het ook wel eens prettig persoonlijk contact te hebben met mijn adviseur. Gelukkig maken ..." lees meer

Toon Coelers | Eigenaar Schilders- en afw.bedrijf A. Coelers

Tip van de maand


"Inventariseer uw voorraad en draai de voorraadlijst, debiteuren-, crediteurenlijsten uit en archiveer deze in het balansdossier."
 
Trefwoorden:

Quality Online Business Solutions



Toegangseweg 30
2771 XM Boskoop

Tel (010) 437 19 90
   
E-mail: info@quality-online.nl
Website: www.quality-online.nl




Vind ons met GoogleMaps
Google Maps